Search

Novosti pri Zoom: Enostavno rezervirajte delovni prostor, bolje sodelujte na belih tablah in še več!

Poletje je tu, sonce je zunaj in Zoom je izdal še eno serijo razburljivih posodobitev platforme, s katerimi se lahko povežete z drugimi in skupaj naredite več, ne glede na to, ali ste v pisarni, doma ali ob bazenu!


Ta posodobitev vključuje vrsto funkcij za dodatno izboljšanje sodelovanja, zavarovanje komunikacij in ustvarjanje bolj vključujoče izkušnje za vaše udeležence, vključno z novimi funkcijami za Zoom Whiteboard, šifriranjem od konca do konca za sobe za odmor in razširjeno razpoložljivostjo jezikovnega tolmačenja.



Pred kratkim so pri Zoom razvili tudi "Zoom One" pakete storitev, da bi se bolje prilagodili trenutnim in nastajajočim poslovnim zahtevam strank. Ta nova vrsta licence združuje trajne rešitve za klepet, telefon, sestanke, bele table in druge rešitve, in s tem vašim ekipam zagotavlja več načinov povezovanja in sodelovanja, vse iz ene same enotne platforme.


Nedavno so na svojem nedavnem Vrhu o preoblikovanju načina dela napovedali tudi prihajajočo splošno razpoložljivost storitve "Workspace Reservation". To je Zoomova izvirna rešitev za "hotdesking" s platformo Zoom.


Zoom One


Zoom One združuje klepet in kanale, telefon, tablo, sestanke in druge rešitve tako, da imajo vaše ekipe na voljo prav to, kar potrebujejo za spodbujanje povezav, ki omogočajo sodobno delo.


Zoom videokonferenčni klici


Samodejne posodobitve


Omogočite zaposlenim najnovejšo različico Zooma z možnostjo omogočanja samodejnih posodobitev odjemalca Zoom. To nastavitev lahko omogočite na ravni uporabnika, skupine ali računa.


Jezikovna razlaga


Da bi vsem omogočili komunikacijo brez jezikovnih ovir, lahko licencirani uporabniki zdaj v sestankih Zoom dodelijo tolmače v živo v do 25 prilagojenih jezikih. Ta funkcija omogoča gostiteljem sestankov, da kot tolmače določijo do 20 udeležencev, ki lahko zagotovijo svoje zvočne kanale za jezik, ki ga prevajajo. Udeleženci lahko nato z izbiro ustreznega zvočnega kanala izberejo svoj jezik.


Dodajanje navedbe govorca v preneseno datoteko s prepisom


Poskrbite, da boste natančno vedeli, kdo govori v prenesenih datotekah s prepisom govorca, in sicer z možnostjo pripisa govorca, ki doda imena govorcev njihovim ustreznim pripombam, ki so v shranjenih datotekah s prepisom.


Telefonirajte z Zoomom



Šifriranje od konca do konca za Zoom Phone


Omogočili smo šifriranje od konca do konca med individualnimi klici Zoom Phone med uporabniki na istem računu Zoom, ki potekajo prek odjemalca Zoom. Kmalu bomo šifriranje od konca do konca razširili tudi na sobe Breakout za uporabnike z licenciranimi računi.


Posodobitve ponudnikov


Zoom Phone Provider Exchange je z izboljšanim, avtomatiziranim povezovanjem s ponudniki v oblaku poenostavil izkušnjo Bring Your Own Carrier (BYOC). To nadomešča potrebo po lokalni opremi za povezovanje s ponudnikom. Od začetne uvedbe je v program vključenih pet novih partnerjev (SIPPIO, PureIP, Nuwave, 1-to-All in ULAP), s čimer se je pokritost razširila na 88 držav. Partnerje in pokritost držav lahko najdete na upraviteljskem portalu Zoom Phone.


Kratka SMS sporočila za dvostopenjsko preverjanje pristnosti


Da bi poenostavili postopek dostopa do virov z dvostopenjskim preverjanjem pristnosti, lahko uporabniki telefona Zoom Phone zdaj na svoje številke prejmejo kratke kode, ki jih lahko uporabijo kot vire za dvostopenjsko preverjanje pristnosti za dostop do sistemov podjetja. Ne pozabite, da lahko uporabniki telefona Zoom Phone sicer prejemajo kratke kode, ne morejo pa se odzvati na kratke kode.


Bela tabla Zoom


Predhodno nastavljen dostop do bele table za načrtovano sodelovanje med sestankom


Obvladujte "možganske nevihte" na sestankih tako, da uporabnikom omogočite, da prilagodijo procese glede tega, kdo lahko začne deliti tablo na sestanku (samo gostitelj ali vsi udeleženci) in kdo lahko prevzame tablo udeleženca (samo gostitelj ali vsi udeleženci). Ta možnost je na voljo na ravni računa, skupine in uporabnika ter jo je mogoče zakleniti na ravni računa ali skupine. Nastavitve je mogoče spreminjati tudi med sestankom v živo.


Sprememba lastnika belih tabel Zoom


Administratorji lahko ročno spremenijo lastnika bele table Zoom preko uporabniškega vmesnika "Upravljanje belih tabel". Za to je potreben dostop, ki ima dovoljenja za urejanje področja "Zoom Whiteboard Management".


Predogledi bele table v Microsoft Teams in Slack


Da bi si vaše ekipe lažje predstavljale, kaj vsebuje bela tabla Zoom, preden si jo ogledajo, integracija Zooma s Slackom in Microsoft Teams zdaj omogoča predogled bele table, ko je povezava deljena. Obvestilo se pošlje tudi uporabnikom v Slack ali Teams, ko je bela tabla deljena z njimi v Zoomu.


Dodatne oblike in izboljšano ustvarjanje oblik


Sodelovanje dvignite na višjo raven z dodatnimi oblikami za bele table Zoom, vključno s peterokotniki, šestkotniki, osmerokotniki, srčki, puščicami, oblaki in zvezdami. Poleg tega boste po izbiri oblike v orodni vrstici s klikom na platno objavili privzeto velikost za to obliko, medtem ko boste s klikom in vlečenjem lahko ustvarili to obliko z velikostjo po meri.


Podpora za bele table Zoom v spletnih seminarjih


Ustvarite prostor, v katerem lahko udeležencem predstavite svoje misli in ideje, tako da gostiteljem in udeležencem panela omogočite zagon in sodelovanje na belih tablah v spletnih seminarjih Zoom.


Klepet Zoom



Deljenje videoposnetkov iz mobilnih naprav


Svojim ekipam na poti omogočite novo zmogljivo funkcijo, tako da jim omogočite deljenje video datotek iz zavihka kamere ali raziskovalca datotek v mobilni napravi v Zoom Chat.


Obvestila ob dodajanju v nov kanal


Poskrbite, da bodo vaši zaposleni na tekočem s komunikacijo, tako da uporabnikom prikažete obvestilo, ko so dodani v kanal ali skupinski klepet.


Praznovanje obletnice klepeta


Praznujte obletnice svojih zaposlenih v klepetu Zoom Chat z zabavno novo funkcijo! Ko se v klepetu Zoom Chat uporabijo različice "Vse najboljše obletnice", se v oknu klepeta prikaže praznovanje z dežjem emojijev "Tada" 🎉.


Rezervacija delovnega prostora



Rezervacija delovnega prostora bo kmalu na voljo. Uporabnikom bo omogočala, da rezervirajo prostore, kadar in kjer jih potrebujejo. Na delovno mesto se bodo enostavno prijavili prek kode QR in se odjavili, ko bodo zaključili delovni dan. Z najnovejšo različico Zoom je v upraviteljskem portalu na voljo nov razdelek z imenom Upravljanje delovnega prostora, ki omogoča preprosto upravljanje delovnih prostorov, zemljevidov nadstropij in nastavitev "Workspace Reservation".


Zoom Contact Center


Svoje interakcije s strankami dvignite na višjo raven z novimi funkcijami, ki pomagajo prilagoditev, informiranje in poenostavljeno komunikacijo s strankami.


Prilagodite čakalnico


Ustvarite bolj zanimivo in informativno izkušnjo čakalnice z možnostjo, da lastniki računov in skrbniki uporabijo medije iz knjižnice sredstev in prilagodijo čakalnico za video stike. Zagotovite ključne informacije, kot so viri, ki jih je treba pripraviti, povezave, ki jih lahko stranke obiščejo za več informacij, in še več!


Souporaba datotek v klepetu


Izboljšajte izkušnjo strank in pomagajte hitreje obravnavati njihove zahteve, tako da agentom in potrošnikom omogočite, da med aktivnim spletnim klepetom v klepetu delijo datoteke, kot so slike, dokumenti in drugi viri.



Nastavite jezik uporabnika z urejevalnikom tokov


Lastniki računov in skrbniki lahko zdaj z urejevalnikom tokov nastavijo jezik uporabnika in tako zagotovijo bolj vključujočo izkušnjo. Jezik lahko nastavite na podlagi telefonske številke, ki jo kličete, prek gradnika Set Variable, ali programsko, prek gradnika Script.


Preklopite v video klic


Omogočite svojim agentom, da zagotavljajo še bolj poglobljene storitve za stranke, tako da jim omogočite nadgradnjo aktivnega sodelovanja iz klepeta v video pogovor. Lastniki računov in skrbniki lahko to funkcijo omogočijo ali onemogočijo, kar jim omogoča, da oblikujejo infrastrukturo za podporo, ki najbolj ustreza njihovim potrebam.


Nastavitev prikaznega imena agenta


Z možnostjo prikaza imena agenta pomagajte ustvariti bolj človeško povezavo v komunikaciji vašega kontaktnega centra. Če se odločite za prikaz prikaza imen agentov kontaktnega centra ali za prikaz polnega imena agenta, je privzeto prikazno ime agentovo ime. Brez skrbi, prikazno ime kontaktnega centra je ločeno od prikaznega imena uporabnikovega profila.


Predvideni čas čakanja


Poskrbite, da bodo vaše stranke obveščene o tem, kdaj jim bo nudena pomoč, tako da jim prikažete predvideni čas čakanja v čakalni vrsti za video sodelovanje (čakalnica). Ocenjeni čas čakanja temelji na več dejavnikih, vključno s povprečnim časom obravnave, in lahko strankam ponudi realistična pričakovanja.