top of page
Search

Administratorji! Poenostavite upravljanje Zoom Rooms

Kot sistemski skrbnik imate veliko dela - od nameščanja nove strojne in programske opreme do reševanja nastalih težav. Z Zoom Rooms pa so vam na voljo orodja, s katerimi bo njihovo upravljanje potekalo brez težav.


Tukaj je nekaj izboljšav in funkcij, ki so na voljo v Zoom Rooms. Poenostavljajo vam upravljanje in uvajanje strojne opreme za Zoom Rooms.



Namestitev

Zoom Rooms licenc ni več treba dodajati eno po eno ali čakati na namestitev strojne opreme, da bi jo lahko dodelili. Pripravili smo vam nabor funkcij, ki vam bodo pomagale poenostaviti uvajanje Zoom Rooms in pripadajoče strojne opreme:


Uvoz Zoom Rooms

Ustvarjanje ene same sobe Zoom je preprosto, vendar je uvoz sto ali celo tisoč sob Zoom Rooms lahko dolgotrajno opravilo. Zato je na voljo funkcija, ki vam omogoča množično ustvarjanje sob Zoom Rooms.


Z uporabo datoteke .CSV za uvoz sob Zoom Rooms boste lahko ustvarili do 1000 sob Zoom naenkrat in dodali tudi koledarske integracije, vrsto sobe (na primer kiosk, osebne sobe Zoom ali samo digitalno oglaševanje), zmogljivost, oznake in lokacijo sobe v hierarhiji lokacij Zoom Rooms. Tako lahko z enim dejanjem opravite več korakov, povezanih z uvajanjem večjega števila sob Zoom Rooms!


Uvoz naprav za uporabo z Zoom Rooms

Z možnostjo uvoza do 1000 naprav za uporabo z Zoom Rooms naenkrat vam ni več treba čakati, da bo strojna oprema že nameščena na svoji lokaciji, da bi jo lahko dodelili v sobe Zoom. Preprosto pojdite v razdelek Device Management (Upravljanje naprav) na nadzorni plošči Zoom Rooms in izberite možnost Import (Uvoz), da uvozite naprave "Zoom Rooms Appliances" in jih v enem koraku dodelite sobi.


Ta funkcija je nastavljena tako, da vam pošlje poročilo, ki prikazuje, ali je med postopkom uvoza prišlo do napak. Prejmete tudi vse povezane kode napak, da lahko takoj ugotovite, kje imate težave. Pri Zoom so poskrbeli za varnost - če nekdo poskuša uvoziti napravo, ki je že povezana z drugim računom Zoom, uvoz ne bo mogoč.



Sprotno upravljanje

Pri Zoom se zavedajo, da se vaše sobe Zoom Rooms spreminjajo skupaj s potrebami vašega podjetja. Zato se Zoom Rooms funkcije nenehno v razvoju, da bi zagotovile najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Na voljo so vam številne funkcije, ki vam pomagajo pri dnevnem upravljanju vaših sob Zoom Rooms.


Posodabljanje sob Zoom Rooms

Način posodabljanja sob Zoom Rooms je odvisen od vaših potreb in potreb vaše organizacije. Zato Zoom ponuja nekaj različnih načinov za posodabljanje sob Zoom Rooms, vključno z možnostjo enkratne posodobitve sobe ali niza sob, načrtovanjem posodobitve ali uporabo postopka samodejnega posodabljanja. Če Zoom Rooms uporabljate na računalniku z operacijskim sistemom Windows ali Mac, imate na voljo tudi možnost posodobitve na katero koli različico aplikacije Zoom Rooms, ki jo podpirajo pri Zoom.


Enkratne posodobitve

Zoom Rooms ponujajo možnost pošiljanja posodobitev v eno napravo ali več naprav neposredno s spletnega portala. Da bi bolje razumeli, kaj se dogaja med posodabljanjem, so v Zoom Rooms prikazane tudi izboljšane povratne informacije za postopek posodabljanja stanja, kot so "Posodobitev", "Prenos" ali "Namestitev". Te izboljšane povratne informacije so na voljo tudi za naprave, ki se posodabljajo z načrtovanimi in samodejnimi posodobitvami.


Načrtovane posodobitve

Zaradi različnih sistemskih zahtev in natrpanih urnikov uporabnikov in IT ekip, morate včasih posodobitev načrtovati vnaprej. Načrtovane posodobitve vam omogočajo, da izberete eno napravo ali več naprav ter izberete čas in datum za izvedbo posodobitev. Da boste imeli pregled nad načrtovanimi posodobitvami, si lahko načrtovane posodobitve tudi ogledate, jih uredite, odstranite naprave in spremljate potek vsake posodobitve med njenim izvajanjem.


To pomeni, da lahko načrtujete posodobitev in prejmete potrditev, da je bila uporabljena v vaših napravah. Vse napake pri posodobitvah bodo zabeležene in prikazane v spletnem portalu.


Samodejne posodobitve

Če imate nabor sob Zoom, ki jih želite samodejno posodabljati, je na voljo tudi to. Ta funkcija ne le samodejno izvede posodobitve za vaše sobe Zoom Rooms, temveč vam omogoča tudi izbiro dni, ko želite preveriti in uporabiti posodobitve. Če tega ne želite početi vsak dan, lahko izberete določene dneve in ure, ko želite preveriti posodobitve in jih, če so na voljo, tudi uporabiti. To lahko nastavite na ravni računa, skupine in sobe, kar vam omogoča dodatno prilagodljivost in nadzor nad vašimi sobami Zoom Rooms.



Organiziranje sob Zoom Rooms

Vsak prostor za sestanke je edinstven, z različnimi velikostmi, strojno in programsko opremo, osvetlitvijo, razporeditvijo sedežev in tako dalje. Zoom vam ponuja več načinov za organizacijo, upravljanje in opisovanje sob Zoom, da boste lahko vi in vaša ekipa hitro in enostavno izvedli potrebne informirane spremembe in posodobitve.


Dnevniki storitev

Ko nastavljate ali spreminjate sobe Zoom Rooms, boste morda želeli zapisati opombe o določenih sobah ali lokacijah, da zagotovite dodatne informacije za druge upravitelje. Z uporabo dnevnikov storitev lahko v svojem računu dodate opombe k sobi ali lokaciji.


Z dnevniki storitev lahko dodate podrobnosti o velikosti sobe, načinu njene uporabe, spremembah sobe ali njenih posebnostih. Na voljo je tudi možnost, da vsaki opombi dodate do 4 slike, da bi drugim pri pregledovanju dnevnikov storitev zagotovili več vpogleda, oddaljenim upraviteljem pa omogočili, da izvedejo spremembe, razumejo, kaj je bilo storjeno v preteklosti, in kako je soba videti.


Sistem označevanja sob Zoom

Da bi olajšali postopek organiziranja sob Zoom Rooms, so pri Zoom omogočili ustvarjanje in uporabo oznak po meri ("tags") za sobe Zoom Rooms. Tako lahko ustvarite in upravljate skupno 500 edinstvenih oznak, ki jih lahko uporabite za svoje sobe.


Izberete lahko eno ali več sob in uporabite do 10 oznak na sobo. Izberete lahko tudi raven lokacije in te oznake uporabite za sobe pod to lokacijo. Oznake lahko uporabite tudi za filtriranje sob pri njihovem upravljanju v spletnem portalu Zoom. Tako lahko sobe organizirate povsem glede na potrebe v vaši organizaciji!


Odkrijte, kaj vse vam ponujajo Zoom Rooms

Če si želite ogledati, kako lahko te zanimive funkcije upravljanja Zoom Rooms vplivajo na vašo izkušnjo s konferenčno sobo, se prijavite v svoj račun Zoom Room! Če želite izvedeti več o funkcijah Zoom Rooms, ki poenostavijo upravljanje vaših konferenčnih sob ter ustvarijo bolj organizirano in intuitivno izkušnjo v vaših prostorih, obiščite stran Zoom Rooms.


Za več informacij nas pokličite na 051 377 865 ali nam pišite na info@nkt.si.




bottom of page