Varnost je pomembna ne glede na to, kje delate ali kaj počnete. Zato si pri Zoom prizadevajo, da bi ta bila neločljivi del uporabniške izkušnje pri uporabi Zooma in s tem organizacije iz vseh panog dosežejo nemoteno in varno sodelovanje.
Ne glede na to, ali platformo Zoom uporabljate za hibridno učenje, sestanke na daljavo ali za zakonodajna srečanja, so pri Zoom zasnovali edinstvene funkcije z upoštevanjem panožnih standardov, da bi organizacijam pomagali povečati učinkovitost in hkrati izpolniti njihove edinstvene potrebe.
Najprej pa vam predstavljamo nekaj nasvetov, ki bodo vsem uporabnikom pomagali zavarovati sestanke:
Splošni nadzor nad videokonferenčnimi klici v Zoom
Zoom Meetings je opremljen z varnostno ikono in naborom kontrolnih elementov na sestanku, ki pomagajo uporabnikom vseh panog zaščititi sestanke pred nepovabljenimi gosti. S temi kontrolnimi mehanizmi lahko gostitelji:
upravljajo nastavitve souporabe zaslona,
določijo zaklepanje sestanka,
nastavijo dvostopenjsko preverjanje identitete,
odstranijo moteče udeležence,
po potrebi onemogočijo video ali utišajo mikrofone udeležencev,
začasno prekinejo dejavnosti določenih udeležencev v klicu,
onemogočijo prenos datotek,
izključijo zasebni klepet,
ali prijavijo uporabnika.
Vse organizacije morajo obvladovati te kontrole in usposabljati uporabnike, kako jih uporabljati, ter tako pomagati pri upravljanju in varovanju kakovostne uporabniške izkušnje v videokonferenčnih klicih.
Izobraževalne ustanove
Ker šole in fakultete uvajajo hibridni model učenja, morajo imeti učitelji in profesorji na voljo prava varnostna orodja, s katerimi lahko zagotovijo, da njihove virtualne učilnice ne bodo motili neznanci ali nepričakovani vpadi v klic. Naslednje funkcije in rešitve so namenjene pomoči učiteljem in upraviteljem pri optimizaciji virtualnega učenja:
Glavne značilnosti
Obvestilo o tveganem sestanku: Orodje je zasnovano za proaktivno prepoznavanje težav z zasebnostjo sestankov, saj pregleduje objave na javnih družabnih omrežjih in drugih javnih spletnih virih ter išče povezave do sestankov Zoom. Če orodje ugotovi, da se povezava do vašega razreda nahaja na spletu, boste prejeli obvestilo po e-pošti.
Orodje za klepet: Samodejno prepozna ključne besede in vzorce besedila v klepetu Zoom Chat in klepetu na srečanju ter pomaga preprečiti, da bi uporabniki delili neželena sporočila, na primer tista, ki vsebujejo neprimeren jezik. Pomembno je opozoriti, da pravila za etiko klepeta določajo skrbniki računov, ne Zoom. Orodje ne pošilja poročil o neprimernih objavah skrbnikom računov ali komur koli drugemu. Vsi, ki jih ta funkcija zanima, se morajo za njen vklop obrniti na svojega Zoom prodajalca.
Čakalnica: V nastavitvah sestanka lahko v razdelku "Varnost" vklopite "čakalnico", ki bo vse udeležence sprejela v virtualno čakalnico, kamor jih lahko uvrščate posamezno ali vse naenkrat. Pravzaprav je funkcija čakalnice privzeto vklopljena za uporabnike iz oddelkov K-12/ osnovnošolskega in srednješolskega izobraževanja. Čakalnico lahko prilagodite tako, da vključuje prilagojen opis ali celo videoposnetek, ki vam bo pomagal določiti pričakovanja za prihajajočo lekcijo.
Enotna prijava (SSO): V pomoč pri preverjanju pristnosti uporabnikov v šolah in poslovnih okoljih ponujamo funkcijo enotne prijave (SSO), ki omogoča varen in hiter postopek prijave v Zoom. Če ne morete uporabiti enkratne prijave, priporočamo uporabo dvostopenjske avtentikacije (2FA), ki procesu doda dodatno raven varnosti.
Certifikati, potrdila in standardi
Zoom podpira skladnost naših strank z Zakonom o pravicah in zasebnosti pri družinskem izobraževanju (FERPA), ki ščiti zasebnost izobraževalnih zapisov študentov, dijakov in učencev.
Zdravstvene ustanove
Zasebnost in dobro počutje bolnikov sta za zdravstvene ustanove vedno najpomembnejša prednostna naloga. Ne glede na to, ali izvajate telezdravstvene preglede ali virtualno povezujete zdravniške skupnosti, vam predstavljamo nekaj funkcij in standardov, ki bodo vaši organizaciji pomagali zaščititi zasebnost bolnikov:
Ključne značilnosti
Napredno šifriranje klepeta: Omogoča varno komunikacijo s šifriranjem sporočil med uporabniki, kar zdravstvenemu osebju pomaga pri hitrem usklajevanju, hkrati pa varuje zasebne podatke pacientov.
Obvezna gesla za sestanke: Ustvarite lahko geslo in ga prek e-pošte posredujete pacientom, tako morajo vnesti varno geslo, da se lahko pridružijo seji na daljavo.
Zaščita pred krajo računa: Ta funkcija pomaga prepoznati uporabnike, katerih prijavne poverilnice so bile morda ukradene ali ogrožene pri kršitvi podatkov drugje v internetu. Kadar koli ugotovimo, da sta bila prijavno ime in geslo uporabnika Zooma morda ogrožena v drugi storitvi, mu pošljemo obvestilo in ga pozovemo, naj v enem dnevu ponastavi geslo. Če uporabnik gesla ne bo ponastavil v 24 urah, ga bomo odjavili, da bi preventivno preprečili prevzem računa. To dodaja dodatno varnost vašim telezdravstvenim srečanjem, saj pomaga preprečiti, da bi kibernetski kriminalci potencialno uporabili ogrožene poverilnice zaposlenih ali bolnikov za dostop do njihovih računov Zoom.
Certifikati, potrdila in standardi
Ne glede na to, ali ste samostojni zdravnik, majhna klinika ali zdravstveni sistem podjetja, vam Zoom pomaga omogočiti program skladnosti stranke s HIPAA z varovanjem občutljivih podatkov in izvajanjem pogodbe o poslovnem sodelovanju (BAA).
Zoom podpira skladnost naših kanadskih strank s PIPEDA/PHIPA.
Finančne ustanove
Varovanje podatkov o strankah je ključnega pomena za vsako organizacijo, ki se ukvarja s finančnimi storitvami. Zaupanje strank - in s tem uspešnost poslovanja - je odvisno od varnosti, zato mora vsaka organizacija za finančne storitve, ki uporablja Zoom, uporabiti te funkcije za upravljanje in šifriranje podatkov:
Ključne funkcije
Nadzor usmerjanja podatkov: Uporabniki Zooma lahko izberejo podatkovne centre, ki obdelujejo njihove podatke v tranzitu ali, z drugimi besedami, podatke, ki se aktivno prenašajo z ene lokacije na drugo prek interneta. Za vsako posamezno regijo podatkovnega središča (razen za privzeto regijo, v kateri je bil vaš račun zagotovljen) lahko izberete ali izključite podatke v tranzitu, kar vam pomaga ohraniti večji nadzor nad tem, kam in med katerimi točkami potujejo podatki.
Šifriranje od konca do konca: Ta funkcija uporablja 256-bitno šifriranje AES GCM, ki podpira tudi standardne sestanke Zoom, da zagotovi šifrirano komunikacijo med vsemi udeleženci sestanka. Edina razlika je, da so kriptografski ključi znani samo napravam udeležencev sestanka. To pomeni, da nobena tretja oseba - vključno z Zoomom - nima dostopa do zasebnih ključev sestanka.
Arhiviranje sestankov in spletnih seminarjev: Omogoča skrbnikom računov, da vzpostavijo samodejni mehanizem za zbiranje in arhiviranje podatkov o sestankih na izbrani platformi tretje osebe in tako pomagajo izpolnjevati zahteve FINRA in/ali druge zahteve glede skladnosti. Za razliko od snemanja v oblaku, ki v oblak Zoom shrani video, avdio in klepet/prepis datotek, API za arhiviranje zbira podatke/metapodatke o spletnih seminarjih in sestankih, potrebne za določene smernice o skladnosti, ter avdio, video in klepet datoteke, če so določene v klicu API.
Informacijske ovire: Namenjene so nadzoru pravilnikov komuniciranja z uporabniki in izpolnjevanju zakonskih zahtev v velikem obsegu. Z informacijskimi ovirami lahko določenim skupinam uporabnikov z zaupnimi informacijami preprečite, da bi komunicirali z drugimi, ki niso potrejeni za seznanitev s temi informacijami.
Integracije za preprečevanje izgube podatkov (DLP): Te integracije omogočajo povezovanje z Zoomom in strankam pomagajo pri uporabi politik, namenjenih odkrivanju in preprečevanju morebitnih kršitev ali uhajanja podatkov.
Certifikati, potrdila in standardi
Za Zoom storitve veljajo varnostni ukrepi, namenjeni varovanju zaupnosti in varnosti podatkov strank. Ti zaščitni ukrepi lahko Zoom strankam pomagajo izpolnjevati zahteve zakona Gramm-Leach Bliley Act, NY DFS, GDPR in drugih varnostnih predpisov.
Državne ustanove
Tako kot številne sodobne organizacije morajo tudi vladne ustanove med seboj sodelovati v realnem času in hkrati zaščititi izmenjavo ključnih podatkov. Zato so pri Zoom razvili storitev Zoom for Government. Platforma Zoom for Government je zasnovana za izpolnjevanje posebnih zahtev in potreb vlade ZDA in ponuja enako izkušnjo kot standardna platforma Zoom, vendar je ločena platforma, zasnovana za upoštevanje zveznih varnostnih standardov. Oglejmo si nekaj pomembnih varnostnih funkcij za vladne uslužbence:
Ključne značilnosti
Osebje in podatkovni centri s sedežem v ZDA: Zoom for Government uporablja infrastrukturo GovCloud s sedežem v ZDA in podatkovne centre s sedežem v ZDA. Uvajajo in upravljajo ga samo osebe iz ZDA. Ta funkcija je ekskluzivna za Zoom for Government.
Funkcije zasebnosti za različne platforme: Zoom je objavil več funkcij zasebnosti, ki strankam Zooma in Zooma za vlado omogočajo boljši vpogled in nadzor nad zasebnostjo njihovih sestankov. Te funkcije pomagajo varovati zasebnost ključnih vladnih informacij, ki se izmenjujejo prek naše platforme. Med njimi so preprečevanje, da bi se udeleženci pridružili prek več naprav hkrati ali z druge naprave po odstranitvi s sestanka, možnost, da se sestankom lahko pridružijo samo avtentificirani uporabniki, in še več.
Vodni žig: Gostitelji sestankov lahko za zaščito zasebnosti zaupnih informacij, ki se izmenjujejo med sestankom, in preprečevanje uhajanja informacij omogočijo dve vrsti vodnih žigov Zoom:
Slikovni vodni znaki na skupni zaslon naložijo sliko, ki je sestavljena iz dela e-poštnega naslova udeleženca sestanka. Ta slika je razpršena po vsebini, ki jo oseba predstavlja, in njenem videoposnetku.
Zvočni vodni žigi vgradijo podatke o uporabniku kot neslišno oznako v kateri koli posnetek sestanka brez povezave. Če se zvočna datoteka deli brez dovoljenja, lahko Zoom pomaga ugotoviti, kateri udeleženec je posnel sestanek.
Certifikati, potrdila in standardi
Kontrole Zoom for Government platforme podpirajo pomembna potrdila in zaveze, vključno s FedRAMP Moderate, DoD IL4, kriptografijo FIPS 140-2 in več kot 300 kontrolami NIST, ter pomagajo podpirati skladnost s HIPAA in CJIS.
Zagotavljanje varnosti pri hibridnem delu
Ne glede na panogo, v kateri delate, je varno sodelovanje bistvenega pomena za uspeh. Varnost je pomembnejša kot kdaj koli prej tudi zato, ker organizacije prehajajo na naslednjo fazo dela in se učijo uporabljati hibridno delovno silo.
S podpiranjem hibridne delovne sile s tehnologijo, ki uvaja za uporabo enostavne varnostne funkcije, bodo organizacije ustvarile realističen in razširljiv pristop k varnosti, ki se bo razvijal skupaj s poslovanjem.
Če želite izvedeti več o zasebnosti in varnosti Zooma, raziščite njihovo središče za zaupanje ali si oglejte naš najnovejši spletni seminar o varnosti tukaj.
Comentários