top of page
Search

Profesionalni nasveti za izvedbo hibridnih dogodkov

Ste že kdaj v živo spremljali koncert iz udobja svoje dnevne sobe? Ali pa ste od doma spremljali srečanje, ki je potekalo popolnoma na drugi lokacij? Če ste se tega zavedali ali ne, ste bili del hibridnega dogodka.


Gostovanje uspešnega hibridnega dogodka zahteva vsakič posebej prilagojeno načrtovanje in izvedbo. Potrebovali boste kakovostne (tehnološke) rešitve za interakcijo obeh občinstev in vzpostavitev pomembnih medsebojnih stikov. Če se vam zdi, da je to lažje reči, kot narediti, vam lahko pomagamo. Oglejte si Zoomov Vodnik po organizaciji hibridnih dogodkov ali nadaljujte z branjem. Pripravili smo vam nekaj informacij, ki vam bodo pomagale pri organizaciji hibridnih dogodkov.



Napredne rešitve za hibridne dogodke pomagajo preseči pričakovanja občinstva

Nedavna raziskava podjetja Morning Consult o prihodnosti hibridnih dogodkov je pokazala, da bodo hibridni dogodki za podjetja in organizacije še naprej igrali ključno pri njihovi interakciji s kupci in ciljnimi skupinami. Večina anketiranih organizatorjev dogodkov se je strinjala, da so "hibridni dogodki prihodnost načrtovanja in upravljanja vseh dogodkov".


Zaradi možnosti, da je občinstvo na daljavo in v živo del istega dogodka, so hibridni dogodki vedno bolj priljubljeni. Podjetja in institucije lahko ne le povečajo obiskanost, temveč lahko svojo blagovno znamko razširijo daleč prek štirih sten.


Toda z razvojem hibridnih izkušenj se razvijajo tudi pričakovanja vašega občinstva. Virtualni udeleženci potrebujejo več kot le neposredni prenos osebnega dogodka. Želijo si enakih priložnosti za mreženje in interakcijo, kot jih ponujajo tradicionalni dogodki. Ta pritisk, da bi zadovoljili obe občinstvi, ostaja v ospredju pozornosti organizatorjev prireditev. Podjetje Morning Consult navaja, da organizatorje hibridnih dogodkov najbolj skrbi, "ali bodo hibridni dogodki dovolj zanimivi za udeležence".



Za organizatorja je najlažje, da pogleda na dogodek z vidika občinstva oz. udeležencev. Slaba izkušnja gledanja ali poslušanja in enosmerni prenos lahko povzročijo, da udeleženci postanejo neangažirani in se odjavijo. Izberite rešitev za hibridne dogodke, kot je Zoom Events, ki je zasnovana z mislijo na virtualno občinstvo in spodbuja komunikacijo in interakcijo ne glede na lokacijo.



Popoln vodnik za izvedbo hibridnih dogodkov

Za uspešno izvedbo hibridnega dogodka se morate pred pričetkom njegovega načrtovanja spopasti z dodatnimi izzivi. Namesto da svojo naslednjo konferenco preprosto prenašate v živo za virtualno občinstvo, je pomembno, da razumete razliko med hibridnimi in virtualnimi dogodki, se naučite, kaj vse omogoča kakovostna programska oprema za izvedbo hibridnih in virtualnih dogodkov, raziščete primere uspešne izvedbe hibridnih dogodkov ter začrtate dobre ideje za povezovanje vašega občinstva.


Da bo vse to lažje, vam bo Zoomov "Vodnik po organizaciji hibridnih dogodkov" pomagal pri oblikovanju uspešne strategije hibridnih dogodkov. Ponuja vam obvladovanje najpomembnejših področij organizacije dogodka:

  • osnove hibridnih dogodkov,

  • navodila za načrtovanje pred dogodkom,

  • ideje za ohranjanje zanimanja občinstva,

  • primeri iz resničnega življenja, da bo vaš hibridni dogodek nepozaben,

  • razčlenitev platform za hibridne dogodke,

  • tehnološki nasveti, ki lahko odločijo ali uničijo vaš dogodek.

Zakaj bi bila organizacija in izvedba hibridnih dogodkov stresna in naporna? Ne glede na to, ali organizirate obsežno hibridno konferenco ali virtualni dogodek z eno samo sejo, vam bo v veliko pomoč Zoomov Vodnik za organizacijo hibridnih dogodkov. Naučite se izvesti zares uspešen hibridni dogodek.


Za več informacij nas pokličite na 051 377 865 ali nam pišite na info@nkt.si.



bottom of page