top of page
Search

Resnica o hibridnih dogodkih in njihovi prihodnosti

Morda pri Zoom res nimajo kristalne krogle, a po anketiranju 150 ponudnikov dogodkov so dobili boljši vpogled v prihodnost hibridnih dogodkov. Če vas zanima, kako pomembni bodo čez nekaj let, nadaljujte z branjem. Namig: ne bodo izginili.


Nova študija podjetja Morning Consult je pokazala, da 91 % organizatorjev dogodkov meni, da imajo hibridni dogodki pomembno vlogo pri načrtovanju dogodkov v prihodnosti. V študiji, ki jo je naročilo podjetje Zoom, je sodelovalo več kot 150 ponudnikov in načrtovalcev dogodkov iz različnih organizacij. Pri Zoom so želeli zbrati informacije o trenutnem in prihodnjem stanju hibridnih dogodkov. Oglejmo si nekaj ugotovitev in kaj lahko pomenijo za vašo organizacijo.



Hibridni dogodki povečujejo možnosti mreženja

Mreženje je ena največjih prednosti fizično organiziranih dogodkov z osebnim druženjem. Vseeno pa je mreženje izvedljivo tudi z virtualnimi in hibridnimi izkušnjami. Strokovnjaki za dogodke, ki so neposredno vključeni v načrtovanje in organizacijo dogodkov, menijo, da hibridni dogodki zelo dobro omogočajo interakcijo med virtualnimi in osebnimi udeleženci. Skupno 54 % vprašanih podpira to idejo, 61 % pa jih meni, da je interakcija med virtualnimi in osebnimi udeleženci največja prednost hibridnih dogodkov (več kot katera koli druga merjena prednost).


V podjetju Zoom močno verjamejo v virtualno mreženje. Zato ima njihova platforma za upravljanje dogodkov, Zoom Events, novo funkcijo mreženja, ki je posebej zasnovana tako, da zajame čar osebnih dogodkov in poveže virtualne udeležence med seboj. Kot je razvidno iz raziskave družbe Morning Consult, organizatorji dogodkov menijo, da sta izmenjava kontaktnih podatkov in kakovostni medsebojjni pogovori na hibridnem dogodku najboljša možna interakcija. Zoom orodje za virtualno mreženje omogoča udeležencem, da ustvarijo profile s slikami, socialnimi stiki in kontaktnimi podatki, poleg tega pa ima več možnosti za klepet pred, med in po dogodku.



Angažiranje udeležencev je med najpomembnejšimi skrbmi

Pričakuje se, da se bo povpraševanje po virtualnih in hibridnih dogodkih v naslednjem letu povečalo. To lahko povzroči nekaj skrbi ponudnikom dogodkov, ki šele začenjajo z organizacijo hibridnih dogodkov. Študija podjetja Morning Consult navaja, da se 46 % tržnikov dogodkov redno sprašuje, ali bo njihov dogodek dovolj zanimiv za udeležence, 55 % pa jih meni, da je najpomembnejši vidik uspešnih hibridnih dogodkov vzpostavitev enakosti med udeleženci na daljavo in osebnimi udeleženci.


Zoom Events spodbuja to sinergijo s svojo za uporabo preprosto video platformo in edinstvenimi funkcijami, ki govorcem omogočajo interakcijo v zakulisju med sejami, medtem ko lahko udeleženci dostopajo do razstavne dvorane in prejmejo izkušnjo z blagovno znamko, ki ustreza dogajanju v živo.


Pri Zoom razumejo, da so hibridni dogodki za številne načrtovalce dogodkov novost, zato so vam pripravili nekaj strokovnih nasvetov o tem, kako ustvariti uspešno in zanimivo hibridno izkušnjo.



Tehnologija naredi razliko

Pri organizaciji hibridnega dogodka se vam bo morda zdelo enostavno uporabiti trenutno rešitev za videokonference ali sestanke. Toda za resnično privlačno in pravično hibridno izkušnjo sta potrebna brezhibna tehnologija in proaktiven pristop k distribuciji vsebine ter spodbujanje interakcije med udeleženci.


Študija podjetja Morning Consult je pokazala, da večina tržnikov dogodkov trenutno uporablja avdio/video komunikacijske platforme za hibridne dogodke, vendar vsi niso opremljeni za obvladovanje celotnega življenjskega cikla upravljanja dogodka. Tržniki prireditev so med svojimi največjimi težavami pri hibridnih prireditvah navedli naslednje:

  • težave s povezavo za oddaljene udeležence,

  • težave oddaljenih udeležencev pri dostopu do dogodka,

  • izbira prave platforme za dogodek.

Kaj se bo zgodilo na področju hibridnih dogodkov

Kar nekaj tem - od tehnologije do sodelovanja - ostaja del stalnih izzivov organizatorjev, ko se v novem letu približujejo hibridnim in virtualnim dogodkom. Oglejte si študijo podjetja Morning Consult in se seznanite s tem, kaj je še v ospredju pozornosti organizatorjev dogodkov in kako vidijo prihodnost hibridnih dogodkov.


Če želite začeti uporabljati storitev Zoom Events ali se pogovoriti z našo ekipo glede možnosti uporabe te nove Zoom platforme, nas pokličite na 051 377 865 ali nam pišite na info@nkt.si



bottom of page