Search

Ali so vaše konferenčne sobe pripravljene na hibridno delo?

Kako lahko s premišljenimi odločitvami o investiranju v videokonferenčno opremo v sejni sobi zagotovite enako uporabniško izkušnjo sestanka za tiste v sobi kot tudi za oddaljene udeležence?


Zaradi hibridnega dela morajo podjetja ponovno razmisliti, kakšno opremo za videokonferenčne klice potrebujejo zaposleni za učinkovito sodelovanje, kakšni naj bodo njihovi delovni prostori v pisarnah in kaj potrebujejo, da bodo ostali produktivni in zadovoljni pri delu. Omogočiti morajo več virtualnih sestankov kot kadarkoli prej, hkrati pa ustvariti okolje za nove vrste hibridnega dela.



Danes skoraj vsak sestanek vključuje videokonferenčni klic sodelavcev, strank in partnerjev, ki se povezujejo na daljavo in aktivno sodelujejo pri delu v vaših sejnih sobah, od doma ali na poti.


Nov cilj za IT je enakost sestankov. To pomeni uporabo tehnologije za zagotavljanje dosledne, profesionalne izkušnje virtualnega sestanka za tiste, ki so v sobi in tiste, ki sodelujejo oddaljeno. Če temu ne posvetite dovolj pozornosti, tvegate, da se bodo oddaljeni sodelavci počutili izolirane, kar lahko škodi enotnosti ekipe in zmanjša produktivnost. Še več, podoba vašega podjetja bo trpela, če zaposleni na sestankih s kupci in partnerji ne bodo mogli narediti profesionalnega vtisa.



Če želite podpreti hibridno delo in enakopravnost udeležencev sestankov, morate upoštevati vpliv uporabljene videokonferenčne opreme v sejni sobi na vse, ki so povezani v klic. Uporabiti morate tehnologijo za konferenčni video, ki omogoča, da so vsi posamezniki lepo vidni, dobro osvetljeni ter da se vsi med seboj slišijo jasno in glasno brez hrupa ali govora iz ozadja tudi, če med pogovorom pišejo po tabli ali se premikajo po prostoru.


Stanje dodatno zapleta dejstvo, da se okolje nenehno spreminja. Npr. po pandemiji bomo mogoče načrtovali konferenčne sobe, ki bodo večje, da bodo omogočale socialno oddaljenost. Ali pa bodo v uporabi nove manjše sejne sobe in skupni prostori, ki so vse bolj zanimivi za sodelovanje. Ker morajo zaposleni organizirati več virtualnih sestankov, kot kadarkoli prej, potrebujejo vaši sodelavci v vseh prostorih za skupinsko delo avdio in video opremo, ki je enostavna za uporabo, nezahtevna in združljiva s platformami za poenotene komunikacije (UC), ki jih že poznajo.

Pravilne tehnološke odločitve


Če ne izberete prave videokonferenčne opreme ali jo nepravilno namestite v sejne sobe, tvegate, da boste ogrozili hibridno delovno izkušnjo in potencial donosnosti naložbe. Polyjeva nova e-knjiga, 6 kritičnih odločitev o video konferenčnih sobah, ki lahko odločijo ali uničijo vašo naložbo v UC, vam omogoča poglobljen vpogled v ta vprašanja, vključno z naslednjim:

  • Izbiro med tremi glavnimi vrstami tehnologije konferenčnih sob in določanje, katera konfiguracija je prava za vas: Prinesi svojo napravo (BYOD), računalnik v sobi ali namensko video napravo. Vsak od teh pristopov k uvedbi in izvajanju virtualnih sestankov ima svoje prednosti, slabosti in pomisleke.

  • Obvladovanje pričakovanj zaposlenih glede virtualnega sodelovanja s sodelavci v pisarni ali na daljavo. Zaposleni s hibridnim delovnim urnikom potrebujejo tehnologijo, ki odstranjuje hrup iz ozadja ter jim pomaga, da so v različnih skupnih prostorih - od domačih pisarn do majhnih sob za druženje, skupnih miz in pisarniških kabin - videti in slišati kar najbolje. Potrebujejo tudi prenosno opremo, kot so slušalke in spletne kamere, ki jih je mogoče enostavno pospraviti in prenašati med lokacijami, da lahko ohranjajo stalno kakovostno komunikacijo ne glede na to, kje delajo.


  • Vzpostavitev postopka upravljanja in varnosti, ki zajema tudi hibridno delo in sodelovanje na daljavo. Spoznajte, kako vam lahko orodja za spremljanje in analizo pomagajo upravljati in nadzorovati vso avdio in video opremo v oblaku, da bodo uporabniki vedno uporabljali najnovejšo rešitev in nastavitve, hkrati pa boste zmanjšali število zahtev za podporo in razbremenili IT. Poleg tega vam lahko pravi dobavitelj pomaga pri upravljanju potreb po varnosti/pripravah končnih točk za srečanja, skupaj z zagotavljanjem zaščitnih ukrepov za varno komunikacijo v oblaku.

  • Zagotavljanje lastne ali interoperabilne izkušnje v sobi s platformo UC. Zmanjševanje odvisnosti od ponudnika videokonferenčne platforme je lahko ključnega pomena za prilagajanje vašim strankam in partnerjem ter za zaščito vaše naložbe v prihodnosti. Razmislite o video opremi, ki ponuja želeno uporabniško izkušnjo s priljubljenimi platformami, kot sta Microsoft Teams ali Zoom, ter interoperabilnost izbrane platforme z vsemi drugimi.

  • Opredelitev storitev in podpore dobavitelja, ki jih potrebujete za hibridno delo. Ali imate dovolj osebja in virov za uresničitev pobud za hibridno delo? Ali morate pri strateškem načrtovanju, določanju velikosti in usklajevanju prostorov za sodelovanje uporabiti strokovno znanje dobro usposobljenega dobavitelja?


Pri Poly razumejo, kaj naredi virtualne sestanke bolj človeške in pravične za vse ne glede na to, od kod se udeleženci povežejo v klic. S profesionalnimi zvočnimi, video in telefonskimi rešitvami, ki jih je enostavno namestiti, enostavno uporabljati in so udobne za celodnevno uporabo, vam lahko pomagamo zagotoviti enako in dosledno odlično izkušnjo virtualnega sestanka za ljudi v vseh vaših delovnih prostorih in na kateri koli platformi!